dimarts, 27 de novembre del 2012

La solitud d'estar amb tu



Categoria C


Guanyadora


La  solitud d'estar amb tu

Li done als plats bruts carícies de sabó i esponja. Una llàgrima de vidre trencat m'arrapa la galta sense poder difuminar un maquillatge que ja no utilitze, Per què fer-ho?Per a  què si encara que em veus no em mires? La fumarola de l'olla, fum de les nits de foc que no tornaran ,m’enterbolix els ulls. El plat rellisca entre les meues mans, creant un mosaic, analogia de mi, de nosaltres. D'un amor trencat ,ofegat  per la pressió d'estes quatre parets que m'has imposat ,esgarrat per les teues paraules sabor a ganivet ,enverinat de mort per aquesta soledat freda d'estar amb tu.


Aitana Martos Sánchez
Centre:IES Ausias March
 Curs:2ºB bachiller
Nom del profesor responsable: Josep Alandete

1 comentari:

  1. Aitana, de debò ets de 2n de batxiller? Increïble! Has sigut capaç de resumir en unes poques línies el que sembla l'amargor de tota una vida... una vida que tu encara no has tingut temps de viure!
    Felicitats per la força de les teues paraules.

    ResponElimina